6

Ayşe Kılıç Tasarımları

Hepinize merhaba :) Son zamanlar gerek Fotograf sayfamla ve Facebook'la ilgilenmekten, gerekse kizimin okul hazirliklari ve okula baslamasindan dolayi pek ilgilenemedim sizlerleee, özlüyorum, blogum bana küsmese bari diyorum :) 
Bu yazimda epeydir hakkinda yazmak istedigim birinden bahsedecegim sizlere... Cünkü kendisinin müsterisi oldum sonunda ve ürünü görüp fikirlerimi daha iyi belirtebilirim diye düsündüm :)


Ayşe Kılıç desem kimler tanir?
Ben onu ilk olarak bir dergideki illustration cizimlerinden tanidim ve cok begenmistim. Grafik alaninda olan insanlar dikkatimi herzaman cekerler zaten, cünkü hayali mesleklerimden biridir :) 
Sonra bir sekilde Facebook'ta da bir araya gelebildik ve ne kadar sicakkanli biri oldugunu hissettim.
Ayrica cizimlerini begeniyle takip ediyorum, kendini gelistiriyor günden güne, yerinde durmuyor bu bayan :)
Caliskan, üretken bayanlari herzaman takdir ederim! 

Önceleri cizimlerinin üzerine baski yapildigi bez cantalari satisa sunmustu ve sonrasinda buna telefon kiliflari da eklendi...Her yerde telefon kilifi bulabiliriz belki ama özel tasarim bir ürün daha ayri, özel ve güzel :) Ben kilifi görür görmez öyle cok sevdim ki, uzaktan göründügünden daha güzelmis dedim, esim de begendi :) Ayrica benim telefonum kücük bir telefondur, onun ebatlarinda yapildi. Normalde buna uygun kilif bulmam zor olabilirdi... Yani her telefona göre yapiyor kendisi ;)
Devaminda baska neler yapacak merakla beklemedeyim ve takipteyim.

Ayrica sadece tesettürlüler icin degil herkes icin birseyler var, cizimlerini görünce anlarsiniz zaten ;)

Bu kadar konustuktan sonra buyrun sayfasina :



Not: Bu bir reklam yazisi degil, müsteri memnuniyeti ve begenisinden kaynakli tavsiye yazisidir :) 

6 comments

vaauv supermis cok begendim :)

Bayıldım.sayenizde biz de görüp tanıyoruz böyle yetenekli insanları :)

4/9/12

telefon kılıfı çok tatlı olmuş:-)
çok begendim.özellikle rengiyle bir bütün olmuş.
paylaşımın için teşekkürler canım...

Adsız
5/9/12

Güle güle kullan,ben de çok beğendim ;)

bende musterisi olmak icin yeni telefinumu bekliyordum. Gecenlerde mail attim kendisine, daha geri dönüs yapmadi, yogunluktandir eminim. Iste bekliyoruuum bende sabirsizliklaa :))

Çok hoş çalışmalar gerçekten arkadaşımızın emeğine sağlık. Face sayfanı da zevkle takip ediyorum canımcım. Ama blogları da ihmal ediyoruz sanki bazen evet ;)Öpüldün kelebeğim :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top