6

Dogumgünüme Hediye


Yeni Yazi secenegini tiklayip bir yaziya daha basliyorum, bakalim neler dökülecek icimden :)
Öncelikle reklam tanitim yazimizdan baslayayim, mailimdeki basvurulara cevap yazmadim uzun süredir ama aldigim basvurular gecerlidir ve muhakkak kendilerine cevap yazilacaktir... Blog tanitim yazimizi Aralik ayi icinde yazacagim insallah. 
Bu siralar yapmis oldugum fotograf cekimlerini iade etmek icin calisip duruyorum, aksamlarim o sekil gecmis oluyor. O sebeple biraz uzak kaldim internetten. 
Gecenlerde blogun Facebook sayfasini kapattim ummadik bir anda, moral bozan kisiler olmustu ama asil sebep o olmadi, bahanesi oldu diyebilirim... Bazen insanin geri cekilmesi ve yeniden daha canli baslamasi gerekiyor, ayni bilgisayarda reset yaptigimiz gibi...O moral bozucu kisilerden biri pembe zarf etkinliginde mektubunu ulastiramamis biriydi. Güzel birseyler yapalim deyip kalkisiyoruz böyle tek tük isi ciddiye almayan katilimcilar yüzünden isin keyfi kaciyor. Üstelik bunlarin davranislari öyle sacma sapan oluyorki, siz ne derseniz deyin anlamiyorlar bile. Olgunlasmamis büyük insanlar diyorum kisaca o tiplere ve birkac satirimi daha bu konuya ayirmak dahi istemiyor, kapatiyorum! 
Facebook Sayfamiz ummadik anda elbet yine acilacak ama o vakti simdilik ben de bilmiyorum...Sayfa kapaliyken hemen benimle iletisime gecmis sevgidolu bir takipcim olan Ipek Ö.'ye buradan da tesekkür etmek istiyorum. Böyle sevgidolu insanlara ömrüm boyu kalbim sonuna kadar aciktir :)

Bu arada yakinda dogumgünüm geliyor, bir yas daha yaslanmak güzel degil ama bu da hayata dair :)
Dogumgünüm vesilemle birine hediye vermek istedim ama bu defa blogta degil fotograf sayfamda: Swarovski taslariyla süslenmis bir flas bellek isterim diyenler Facebook kullaniyorsaniz siz de katilabilirsiniz :) 

Simdilik kisa tutuyorum, ateste pisen patates yemeginin yanina salata yapmaya kaciyorum :P Sonrasi kestane ziyafeti var evde, disarida kar atiyor... Elhamdülillah demek icin cok sebep var yani :)
Sevgiler

6 comments

6/12/12

Yeni yaşın mutluluk sağlık getirsin inş

ipek
7/12/12

ayy inanmıyorum benden bahsetmişsin,ismimi görmek hoşuma gitti; ama birazcık utanmadım da değil :) Yazılarındaki içtenliğin ve doğallığınla eminim benim gibi pek çok kişiye farklı bir pencere açıyorsundur.Kelebek Gibi'nin facebooka dönmesini sabırsızlıkla bekleyeceğim. yeni yaşın şimdiden kutlu olsun. Rabbim yeni yaşında gönlünden geçen her ne varsa önüne sersin. Sevdiklerinle ve okuyucularınla daha nice yıllar geçirmen dileğiyle :)

Yeni yaşınız sağlık , mutluluk getirsin. Sevgiler ...

canım o densizlerden biri de beni bulmuştu hatırlarsan bir hediyeleşme etkinliğinde :( hiç unutmuyorum hamile halimle o kadar çok üzülmüştüm ki gönderdiğim hediyeyi basit ve sıradan diye duyurup arkadaşlarıyla aleyhimde dalga geçerek sohbet edince. Allaha havale ettim onu kolay affedemiyorum böyle şeyleri.

doğum gününde hediye alman lazım yaw sen hediye veriyorsun :)) keşke yakınımda olsaydın da sana şöyle ellerimle bir pasta yapsaydım :/


bu arada help me Cesu :/ aşağıdaki kombin fotoğrafına tıklayıp yorum yazar mısın kombinle ilgili? olumlu yorumlarına çok çok ihtiyacım var :/ https://www.facebook.com/photo.php?fbid=456282741097915&set=a.456282721097917.101538.129354403790752&type=3&theater

Tesekkürler devinim :)


Ipek, ismini yayinlamak yapabilecegim en basit birseydi senin sicakligin karsisinda :) Güzel dileklerin icin cok tesekkürler, amin :)Sayfasiz simdilik biraz daha fazla vakit kaliyor bana, hic pismanda degilim sanirim :)) Sadece sen ve birkac ses veren arkadaslari özlemiyor degilim..


Pembe kalpler, cok sagolun :)


Cileklim evet hatirliyorum o olaya ben de cok sasirmistim, böyle kisiler etkinliklerden uzak durmali bence! Ayy senin ellerinden pasta eminim lezzetli olurdu ama ben sana bebekle birlikte o zahmeti kesinlikle verdirmek istemezdim :P Bu arada kombin fotografina yarin insallah yorum birakacagim, simdi tam uyumak üzere gördüm yorumunu :)Sevgiler.

Merhaba, Öncelikle yeni yaşın hayırlı olur inşallah ve sonraki yaşlarında aynı güzellikle sevdiklerinle geçer inşallah.
Malesef olgunlaşmayan bu büyükler yüzünden internetten bende soğudum bir dönem. Sonra yeniden bir adım attım inşallah aksi durumlarla karşılaşmam. Bu güzel hediyene talip olmak istedim lakin hakkımı arkaşlara hediye ediyorum :-).(Memleketim uzakta) Nasiplisine şimdiden hayırlı olsun inşallah. Sevgiler,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top