2

"Çekiyorum, Öyleyse Varım.."


Güzel bir günden herkese merhaba :) Umarim Ramazan ayiniz harika geciyordur?

Bir önceki iletideki etkinligimiz icin hala katilimlar beklenmektedir. Toplamda kac bin kisiye hitap ediyorum bilmiyorum ama 29 kisi toplamak bu kadar zor olmamali diyor yüregim...



Bu yazinin ana konusu fotograf sayfam...
Bundan tam bir yil önce hayirlara vesile olur umarim diye niyet ederek Ramazan ayinin ilk günüyle birlikte sayfayi acmistim. Bugün tam bir yasina girmis oldu, insallah daha nice yillar hayattan güzel kareleri sizlerle paylasmak nasip olur. 
Istiyorumki fotograflarim insanlari hayra tesvik etsin, güzellikler yansitsin, fikir versin, günlerine renk katsin, gülümsetsin...vs.
Sayfama gelen cekim taleplerini herzaman kabul edemiyorum, cünkü sürekli cekim yapip is haline getirmek istemiyorum, hobi olarak gittigi yere kadar gidecek insallah bu ugras :)

Sizlerden takip edenler, sayfa ve fotograflar hakkinda ne düsünüyorsunuz?

Bu arada bir yas vesilesi ile cekilis düzenliyorum, katilmak icin buyrunuz Photo SU'ya.

Sevgiler


2 comments

20/7/13

var mı fotoğraf çekmek gibisi :)
aşktır, zevktir <3

@Merve SevimEvet kesinlikle cok güzel bir hobi :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top