3

Okumak cok güzel


Kitapseverler icin en son kitap alisverisimi ekliyorum. 
Henüz birkacina el sürebildim, cogu okunmayi bekliyor...

Kitaplarimi yine herzamanki gibi Kitapyurdu.eu'dan aliyorum, oldukca memnunum :) Kitap almayi bize kolaylastirdiklari icin kendilerine buradan tesekkür ediyorum.

Tek tek neler vardi yazacak olursam:
* Her Anne Bir Melektir ( Sinan Yagmur)
* Tavuk Suyuna Corba (Koridor Yayincilik'tan)
* Bir Cihan Kafes (Iclal Aydin)
* Senden Önce Ben (Jojo Moyes)
* Bir Dilekle Basladi Hersey (Debbie Macomber)
* Askin Meali (Sinan Yagmur)
* Askin Gözyaslari 4 (Sinan Yagmur)
* Oktay Usta ile Mutfak Keyfi

Kizima ait olanlar:
* Gül Gibi Hayat (Mustu Yayinlari)
* Kücük Kara Balik (Samed Behrengi)
* Seni Cok Seviyorum Allah'im (Melek Ce)
* 40 Hadis 40 Etkinlik (Nezire Demir)

Kizim hepsini cok sevdi. Onun kitaplarin önemini gec farketmis annesinden farkli olup bir kitap kurdu olmasini cok isterim :)


Bu arada Debbie Macomber'in Kücük Mucizeler Dükkani Serisi'nin sonunu da okumus bulunuyorum. Farkli hayatlari konu alan kitap bizlere umut, sevgi, özlem, ask, arkadaslik, vefa, dürüstlük...vs. gibi bircok duyguyu yansitiyor. Dünyadan biraz uzaklasip baska bir dünyaya girmenizi sagliyor. Yazarin dili özellikle kendini cabucak okutuyor diyebilirim.


Daha önce kitapyurdundan aldiklarimdan bazilari:
Kitap Alisverisi
Kitap Alisverisi

3 comments

İlk yorum benden olsun. Evet okumak ve her kitapta yeni şeyler öğrenmek... çok güzel bir duygu. Bol okumalı günler :*

benim hala okumadgm kitaplarım oldugu için yeni almıyorum ama yeni çıkanları çokta merak ediyorum,size iyi okumalar:)

Merhaba canım,
Bloğunu yeni keşfettim çok beğendim,
Seni izlemeye aldım hemen, bana da beklerim:)))
http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Tekrar görüşmeyi diliyorum,
İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top