4

Hatim Günü (Ekim)

Hatim Günü Ekim ayi listemizi eklemek ve birkac noktaya deginmek istiyorum. Yanda görmüs oldugunuz listede isimler ve hangi Cüz'ü okuyacaklari yaziyor. 
Bu etkinlik her ay Allah saglik verdigi sürece devam edecek insallah. Amacimiz Kur'an-i Kerim okumayi cogaltmak, daha cok elimize almaya tesvik etmek...
"Ben de katilmak istiyorum" diyenleriniz oluyor fakat bunun icin aylik ikinci bir grup olusturmak gerekiyor (30 Cüz-30 kisi), belki yardimlarinizla olur?

Güncel olarak Facebook sayfamizdan paylasimlar yapiyorum bu etkinlik hakkinda, oraya kayitli olanlar takip edebilirler.

Ayrica etkinlik hakkinda ayrintili ekledigim yaziyi BURADAN okuyabilirsiniz. Eylül ayi listesini görmek isteyenler de BURAYA ugrayabilir.

Allah tüm dualarimizi ve okunanlari kabul etsin.

Mutlu, saglikli ve huzurdolu bir hafta diliyorum :)

4 comments

Hatim aktivitesi de mi var bloğundaa ? Aaa.. daha neler.. ne güzell amaa :)) Kahveni içmeye gel Kelebeğim ! :)

@TazekahveEvet o kadar giriyoruz internete, vaktimiz hayirli islere de harcansin diye bu aktivite geldi aklima :) Kahve icin hemen geliyorum ^^

Allah razı olsun canım

Allah kabul etsin çok güzel bir şey yapıyorsun canım:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top