13

Happy Birthday


Gecenlerde bir yasi daha devirdim, soranlara ise 30'dan sonrasini saymiyorum dedim :)
Fiziksel yas ilerliyor evet ama önemli olan ruhumuzun hissettigi yastir degil mi?

Kizim bir gece önceden bana sordu "Anne yarin icin heyecanli misin?"  Sabahi hazir kahvaltiya uyandim, babasina saati kurmasini bile söylemisti ben önce kalkmis olmayayim diye :) Yavrum benim, dogumgünlerini pek sever ^^

Hediyelerimden bazilarinin görselini ekliyorum :)
 Karanfiller, cicekli yüzük, cikolata, krem, maske, son yillarda en sevdigim parfüm (Lacoste Pour Femme)

Bu da yüzügün cok sirin buldugum paketli hali ve yakindan görünümü :) Ilk Pandora'm ama devami da gelir insallah, cünkü baska harika seyler gördüm magazasinda :P (Gözü doymaz insaoglu halleri...)

Vee dogumgünü pastam (Sacher Torte), üzerinde de kizimin sectigi rengarenk mumlar :)

Hersey bir yana, insan kendisi icin vakit ayrildigini, özen gösterildigini görünce zaten mutlu olmak icin bu yetiyor :) Heleki bunu yapanlar en sevdikleriyse mutluluk kat ve kat artiyor.

Yeni yasimla beraber Rabbimden en cok saglik ve huzur istiyorum. 
O`nun sevecegi gibi yasamak, O'na layik bir kul olmak istiyorum. 
Benim istediklerimin hayirli olanlarini istiyorum.
Sevdiklerimin hep mutlu olmalarini istiyorum.
Cevremde daha cok sevgidolu ve enerji veren güzel yürekli insanlar istiyorum.
Insan baska ne isterki, hepsi bu :)



13 comments

Yeni yaşın sana bütün bu dileklerini getirsin inşallah ;) dedigin gibi insan baska ne istetebilirki bunlardan başka. Ben şahsen bişey daha eklemek istiyorum; belki bir bebek? (: optummm

hepsi çok güzel güle güle kullan, mutlu yıllar CeSu :)

26/12/13

Harika seyler almissin ;) Gule gule kullan.Allah dualarini,dileklerini bosa cikarmasin ;)

Ohh ohh maşaAllah sizee ^_^ Yeni yaşın huzur mutluluk sağlık getirsin inşaAllah ablam ♥

Tekrar doğum günün kutlu olsun nice mutlu ve imanlı yıllara inşallah.... Hayırlı Cumalar

bayıldım tek kelıme ıle bloğunuza
*-*
her kare bırbırındne guzel

ızleyıcı gadgetınızı gerı getırınce bana ılgı verın en sıkı takıocınız olacagım

@the bircan Tesekkür ederim :)Herzaman beklerim.

@Gelin AyşeIstedin ve oldu iste Ayse ^^ Suan hamileyken cevap yaziyorum ancak :P Tesekkür ederim :) :*

@çilekli sütSagolasin cilekliiiii :)

@AishaSagol Aisha, amin hepimizinkini insallah..

@Alfabenin E HarfiTesekkür ettim Ebrus, amin :)

@melek inanBende tekrar tesekkür etmek istedim gec bile olsa :):P Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top